مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 16:402021-06-30بين الملل

تاکید عراق و ناتو بر افزایش همکاری ها


دبیرکل ناتو در دیدار الکاظمی تأکید کرد که هرگونه گسترش فعالیت ناتو در عراق به خواست و موافقت و براساس اولویت های دولت عراق خواهد بود.

- دبیرکل ناتو در دیدار الکاظمی تأکید کرد که هرگونه گسترش فعالیت ناتو در عراق به خواست و موافقت و براساس اولویت های دولت عراق خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق، در سفر به بروکسل با ینس استولتنبرگ ، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) دیدار کرد.

در این دیدار روابط عراق و کشورهای عضو ناتو در عرصه های گوناگون امنیتی، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و نیز گسترش فعالیت های ناتو در عراق براساس اولویت های امنیتی عراق و با هماهنگی دولت عراق بررسی شد.

الکاظمی گسترش روابط عراق با ناتو را در راستای منافع ملت عراق و تأمین امنیت منطقه و جهان دانست و بر اهمیت جلوگیری از تبدیل عراق به میدان تسویه حساب ها یا مبدأ تعرض به همسایگانش تأکید کرد.

او خواستار همکاری میان عراق و ناتو در افزایش توانایی های نیروهای امنیتی عراق به خصوص در چارچوب تأمین امنیت انتخابات پیش از موعد و جلوگیری از حملات تروریستی به شهروندان و زیرساخت های شهری عراق شد.

استولتنبرگ نیز در این دیدار تأکید کرد که ناتو به حمایت خود از عراق ادامه می دهد و افزود که عراق و دولت الکاظمی می توانند ناتو و کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عراق و ناتو بر افزایش همکاری ها

تاکید عراق و ناتو بر افزایش همکاری ها