مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 16:402021-06-30سياسي

سرانه مطالعه در رشت برازنده این شهرستان نیست


شهرستان رشت با پیشنه تاریخی و علمی که دارد در خیلی از موارد در کشور زبانزد بوده است و این جایگاه کتاب و کتابخوانی برازنده این شهرستان نیست.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: شهرستان رشت با پیشنه تاریخی و علمی که دارد در خیلی از موارد در کشور زبانزد بوده است و این جایگاه کتاب و کتابخوانی برازنده این شهرستان نیست.

علی فتح اللهی امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رشت که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد، اظهار کرد: از حضور حماسی، پرشکوه و پرشور مردم فهیم و با درایت شهرستان رشت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم ما با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند که نسبت به سرنوشت و مدیریت کلان کشور حساس هستند، افزود: کشورهای متخاسم برنامه ریزی و هزینه کردن تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند که در نهایت مردم ما با مشارکت در انتخابات توطئه آنان را نقش بر آب کردند و حتی نسبت به انتخابات گذشته شاهد افزایش مشارکت مردم در انتخابات بودیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان رشت حدود 11 هزار عوامل اجرایی فقط در شعبات با ما همکاری داشتند، گفت: جا دارد از همه عوامل اجرایی و ستادی، مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مطالعه در رشت برازنده این شهرستان نیست

سرانه مطالعه در رشت برازنده این شهرستان نیست