مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 16:452021-06-30بين الملل

لاوروف: تحریم های دولت ترامپ از عوامل مشکلات کنونی سوریه است


وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه ای خود تحریم های دولت پیشین آمریکا علیه سوریه و مصادره دارایی های این کشور در بانک های غربی را از عوامل ایجادکننده مشکلات کنونی سوریه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه ای او، عصر امروز (چهارشنبه)، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک در شهر آنتالیا حاضر شدند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شبکه همکاری خود با روسیه را ادامه خواهد داد .

وزیر امور خارجه ترکیه اضافه کرد: ما همکاری با روسیه را برای حفظ آرامش سوریه و پیشبرد روند سیاسی در این کشور ادامه خواهیم داد .

   تحریم های ترامپ از عوامل مشکلات سوریه بر اساس گزارش در پیش گرفت و مصادره نامشروع دارایی های سوریه در بانک های غربی که به درخواست واشنگتن صورت گرفت.

این اقدام را جز با سرقت نمی توان توصیف کرد .

وزیر امور خارجه روسیه همچنین خاطر نشان کرد که با همتای ترکیه ای خود درباره آخرین تحولات مربوط به سوریه بحث و تبادل نظر کرده است.

مخالفت با ایجاد گذرگاه دوم کمک رسانی در سوریه وی همچنین در این نشست مخالفت مسکو را با طرح جدیدی که در شورای امنیت درباره ایجاد گذرگاه دوم در سوریه مطرح شده، اعلام کرد؛ گذرگاهی قرار است برای انتقال کمک از راه مرز به سوریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: تحریم های دولت ترامپ از عوامل مشکلات کنونی سوریه است

لاوروف: تحریم های دولت ترامپ از عوامل مشکلات کنونی سوریه است