مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 17:202021-06-30اقتصادي

لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپوشده در انبارها/ در کسب و کار مردم سخت گیری نشود


در شرایط جنگ اقتصادی و شیوع کرونا، قاطبه مردم متحمل مشکلات و سختی های فراوانی شدند و ما نباید با سوءتدبیر و سهل انگاری بر مشکلات مردم افزوده و یا با سخت گیری، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و شیوع کرونا، قاطبه مردم متحمل مشکلات و سختی های فراوانی شدند و ما نباید با سوءتدبیر و سهل انگاری بر مشکلات مردم افزوده و یا با سخت گیری، در زمینه کسب و کار مردم ایجاد مانع کنیم.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که امروز (نهم تیرماه) برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از هدررفت برخی اجناس فاسدشدنی در انبارها به دلیل بروکراسی های غیرضروری و یا تعلل مدیران اظهار کرد: قابل قبول نیست اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم در این شرایط سخت اقتصادی در مدت طولانی دپو شود و یا در انبارها از بین برود؛ در شرایطی که برخی نیازمندان در تامین مایحتاج روزانه خود ناتوان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اجناس و کالاهای موجود در انبارها باید در اسرع وقت و با حذف بروکراسی های غیرضروری در اختیار مردم قرار داده شوند.

استاندار خوزستان با تاکید بر تعیین تکلیف سریع اجناس و کالاهای دپو شده در انبارها جهت تنظیم بازار و کمک به اقشار آسیب دیده گفت: در شرایط جنگ اقتصادی و شیوع کرونا، قاطبه مردم متحمل مشکلات و سختی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپوشده در انبارها/ در کسب و کار مردم سخت گیری نشود

لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای دپوشده در انبارها/ در کسب و کار مردم سخت گیری نشود