مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 18:302021-06-30اقتصادي

دولت اصلی ترین رکن در مانع زدایی از تولید است


استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت در کنار تولید و تولیدکنندگان است، گفت: دولت اصلی ترین رکن در مانع زدایی از تولید است و عملکرد دولت نشان دهنده آن است که در این راستا به خوبی و موفق عمل کرده است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت در کنار تولید و تولیدکنندگان است، گفت: دولت اصلی ترین رکن در مانع زدایی از تولید است و عملکرد دولت نشان دهنده آن است که در این راستا به خوبی و موفق عمل کرده است.

سیدعلی آقازاده چهارشنبه نهم تیرماه در جریان بازدید از پروژه های شهرداری های رازقان، زاویه و پرندک و شرکت محصولات غذایی برتر واقع در شهرک صنعتی پرندک از توابع شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محصولات غذایی برتر یکی از واحدهای تولیدی موفق در سطح کشور است که طرح توسعه آن در 20 هزار متر مربع در حال احداث است.

وی با اشاره به تنوع وسیع در تولیدات این شرکت اظهار کرد: این شرکت توانسته در 20 کشور اروپایی، آمریکایی و آفریقایی بازاریابی کند و محصولات تولیدی را در رقابت با سایر شرکت های تولید مشابه عرضه و صادر کند.

آقازاده بیان کرد: یکی از فازهای تولیدی این شرکت در سال گذشته و در ارتباط مستقیم ویدئوکنفرانسی با رهبر معظم انقلاب و با فرمان رهبری فعالیت خود را دوچندان کرد که مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی و یک واحد تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اصلی ترین رکن در مانع زدایی از تولید است

دولت اصلی ترین رکن در مانع زدایی از تولید است