مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 19:302021-06-30اجتماعي

کنکوری ها استرس را کنترل کنید/نقش محوری والدین پس از کنکور


یک مشاور تربیتی و تحصیلی با بیان اینکه کنکوری های عزیز در زمان آزمون فقط سوال به سوال پیش بروید، به درس یا سوال قبل یا سوالات پاسخ داده نشده فکر نکنید، - ایسنا/گیلان یک مشاور تربیتی و تحصیلی با بیان اینکه کنکوری های عزیز در زمان آزمون فقط سوال به سوال پیش بروید، به درس یا سوال قبل یا سوالات پاسخ داده نشده فکر نکنید، گفت: والدین توجه کنند بعد از جلسه کنکور فشار سنگینی بر فرزندان وارد می شود.

محمدمهدی عموپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص کاهش استرس کنکور اظهار کرد: کنکور مانند یک مارتن است و افرادی که در این مارتن شرکت می کنند باید یک استراتژی و نقشه کلی برای مسیرشان داشته باشند، این استراتژی زمانی کامل است که ما حتی برای دقیقه به دقیقه روز کنکور هم برنامه داشته باشیم.

کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش گیلان افزود: یکی از عوامل ایجاد استرس در روز کنکور این است که دانش آموز از لحاظ ذهنی خود را آماده رویارویی با سوالات سخت نکرده است و می تواند عملکرد دانش آموز را مختل کند.

وی گفت: یکی از بهترین روشها برای کنترل استرس، تن آرامی (ریلکسیشن) است، می توانند یک موسیقی بی کلام ملایم گوش کنند و با رهاسازی عضلات و دم و بازدم منظم، ذهن خود را از هرگونه اضطراب و هر چیزی که باعث آسیب شان می شود، آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکوری ها استرس را کنترل کنید/نقش محوری والدین پس از کنکور

کنکوری ها استرس را کنترل کنید/نقش محوری والدین پس از کنکور