مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 تیر 1400 ساعت 22:052021-06-30اقتصادي

توزیع آبگرمکن خورشیدی در شهرستان مهدی شهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر گفت: دستگاه های آبگرمکن خورشیدی از اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حمیدرضا عبدوس گفت: سه دستگاه آبگرمکن خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 99 در اجرای طرح صیانت از جنگل ها به صورت رایگان بین بهره برداران حوضه آرتد و هیکو توزیع شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر گفت: برای تهیه این آبگرمکن ها حدود 25 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: هزینه خرید، حمل، نصب و راه اندازی این دستگاه ها برعهده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر بوده و روستاییان فقط هزینه لوله کشی از آبگرمکن به آشپزخانه و سرویس های بهداشتی را متحمل می شوند.

عبدوس کاهش و قطع وابستگی جوامع محلی به استفاده از چوب و هیزم گونه های مرتعی و جنگلی برای مصرف تأمین آب گرم بهداشتی را هدف از توزیع رایگان آبگرمکن خورشیدی عنوان کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر اضافه کرد: وسایل جایگزین استفاده از با توجه به مستعد بودن شهرستان مهدی شهر می تواند کمک شایانی به جلوگیری از خسارت به مراتع و صرفه جویی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آبگرمکن خورشیدی در شهرستان مهدی شهر

توزیع آبگرمکن خورشیدی در شهرستان مهدی شهر