مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 02:402021-06-30سياسي

سرنوشت مبهم طرح ساماندهی پیام رسان های خارجی!


طرح ساماندهی پیام رسان های خارجی که گفته می شد از دستور کار مجلس خارج شده و بنا بر مسدودسازی و محدودیت اینترنت و فیلترینگ گسترده نخواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شرق، درطول چند روز گذشته اخبار ضدونقیض از اراده بهارستان نشینان برای جیره بندی اینترنت، اعمال گرانی و فیلترینگ شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شده است.

طرحی که با نام ساماندهی پیام رسان های خارجی در مجلس کلید خورده در صورت تصویب و اجرایی شدن بیش از 50 میلیون ایرانی کاربر شبکه های مجازی خارجی را به مجرم های بالقوه تبدیل خواهد کرد که در صورت استفاده از این شبکه های ارتباطی راهی زندان خواهند شد.

فارغ از اینکه زندان های ما گنجایش این تعداد زندانی را خواهند داشت یا نه،باید نیم نگاهی به اکانت های کاربری نمایندگان مجلس درهمین شبکه ها انداخت که به خوبی ازاین تریبون اینترنتی بهره جسته اند.

از سویی دیگر با محدودسازی اینترنت کسب وکارهای بسیاری آسیب خواهند دید و تقریبا زندگی بسیاری به نابودی کشیده خواهد شد که البته همین امر مانع همراهی مردم برای اجرای این طرح خواهد شد و جز هدررفت وقت و هزینه بیت المال برای بررسی چنین طرحی، عایدی نخواهد داشت و قانونی متروک به مجموعه قوانین غیرقابل اجرا مانند قانون ممنوعیت ماهواره اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت مبهم طرح ساماندهی پیام رسان های خارجی!

سرنوشت مبهم طرح ساماندهی پیام رسان های خارجی!