مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-30اقتصادي

حذف رمز 700 کارت سوخت هوشمند در زنجان


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 700 فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه حذف رمز شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 700 فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه حذف رمز شده است.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر برنامه ریزی در راستای تامین و توزیع بموقع سوخت مورد نیاز بخش های مختلف مصرف به عنوان رسالت اصلی شرکت، نظارت بر انجام مطلوب ارائه خدمات کارت هوشمند سوخت به مراجعان با جدیت تمام انجام می شود، به طوری که در سه ماهه نخست امسال بیش از 700 فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه، حذف رمز شده است.

وی با اشاره به تکریم مراجعان و رعایت حقوق شهروندی، افزود: پارسال بیش از 3800 فقره کارت هوشمند سوخت، حذف رمز شده و برای بیش از 9000 نفر درباره مسائل مربوط به کارت هوشمند سوخت از قبیل نحوه درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت، کارت های جامانده در جایگاه، اطلاعات مربوط به سهمیه خودروها و مسائل مربوطه، راهنمایی لازم توسط کارشناسان منطقه انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر پاسخ گویی نواحی سه گانه منطقه، تعداد 15 باب دفتر خدمات پلیس + 10 نیز در سطح استان آماده ارائه سایر خدمات کارت هوشمند سوخت نظیر اعلام مفقودی و درخواست کارت سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رمز 700 کارت سوخت هوشمند در زنجان

حذف رمز 700 کارت سوخت هوشمند در زنجان