مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-30ورزشي

سالن اختصاصی وزنه برداری ساخته می شود


مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سالن اختصاصی وزنه برداری در زنجان ساخته می شود.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه ریزی دقیق و منسجم برای مسابقات المپیاد استعدادهای برتر به رشد 39 درصدی مدال های استان در المپیاد اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه در این رقابت ها استعدادهای برتر کشوری شناخته شده و به مدارج بالاتر صعود پیدا می کنند بنابراین باید از ظرفیت های استان به صورت کامل بهره گرفت.

خلیلی با اشاره به اینکه تعداد مدال های استان زنجان از 43 مدال در سال 97 به 60 مدال در سال 98 افزایش یافته است و ارتقای هشت پله ای از رتبه 20 در سال 97 به رتبه 12 در 98 در دو بخش بانوان و آقایان حاصل شد، گفت: در اولین فرصت یک سالن اختصاصی با امکانات ویژه برای وزنه برداری استان احداث خواهد کرد.

وی برنامه ریزی و عملیاتی کردن طرح ویژه برای حمایت از مربیان قهرمان پرور را بسیار مهم دانست و گفت: حمایت از مربیان قهرمان پرور دلگرمی و پشتوانه ای برای آنها خواهد بود و به آنها انگیزه بیشتری می دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش استان در ایام کرونا هم پیشرفت خوبی داشته است، اضافه کرد: وزنه برداری یکی از ورزش های موفق استان است که ورزشکاران خوبی توسط مربیان تربیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن اختصاصی وزنه برداری ساخته می شود

سالن اختصاصی وزنه برداری ساخته می شود