مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-30سياسي

مهم ترین تغییر کنکور 1400


حذف کنکور نظام قدیم در آزمون سراسری سال 1400 یکی از مهم ترین تصمیمات شورای سنجش و پذیرش بود که بر این اساس از امسال سئوالات نظام قدیم در آزمون سراسری داوطلبان حذف می شود.

- کنکور 1400 نسبت به دوره های دیگر دستخوش تغییراتی شد حذف سئوالات نظام قدیمی ها در کنکور یکی از مهم ترین تغییرات آزمون امسال است.

این تغییر سال گذشته علی رغم مخالفت تعدادی از داوطلبان و برخی نمایندگان مجلس، ابلاغ شد و از امسال اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه امروزه برخی بر این باورند که آزمون دانشگاه ها و ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی تعیین کننده واقعی برای زندگی بسیاری ازجوانان نیست اما در مقابل گروهی نیز هستند که کنکور را تنها مسیر جهت دهنده و تعیین کننده آینده شغلی و اجتماعی خود می دانند و هر حاشیه و تصمیم گیری در این آزمون می تواند به مهم ترین اتفاق زندگی آنها تبدیل شود.

با نگاهی گذرا به وضعیت کنکور طی سال های اخیر مشاهده می کنیم که این آزمون با حاشیه های زیادی همراه بوده است، به طوریکه این حاشیه ها با موضوع چالش برانگیز حذف کنکور و اظهار نظر های جدی مسئولان مختلف اعم از مسئولان قانون گذار و اجرایی پیرامون این امر شروع شد و طی دو سال اخیر نیز برگزارس کنکور تحت الشعاع اتفاقات طبیعی و اجتماعی کشور قرار گرفت به طوریکه در آغاز سال 98 با وقوع سیل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تغییر کنکور 1400

مهم ترین تغییر کنکور 1400