مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:102021-06-30فرهنگي

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مجازی برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال هم یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از ابتدای تیرماه امسال آغاز و تا اول آبان ماه 1400 به صورت مجازی در استان یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رقیه دوست فاطمی ها صبح امروز در نخستین نشست کمیته استانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، با بیان این که تبیین اهداف و برنامه های این دوره جشنواره کتابخوای رضوی نقش مهمی در مشارکت جامعه هدف ایفا می کند، اظهار کرد: مشارکت مردم استان یزد در دوره های پیشین جشنواره چشمگیر بوده و این مهم بیانگر پویایی فرهنگی و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در این استان است.

وی افزود: امیدواریم یازدهمین دوره جشنواره نیز که به دلیل شیوع ویروس مجازی و از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد به آدرس www.

samakpl.

ir برگزار می شود، مورد اقبال مردم استان قرار گیرد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: در این دوره از جشنواره شش عنوان کتاب ویژه رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال معرفی شده و علاقه مندان می توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره شرکت کنند.

دوست فاطمی ها در ادامه تصریح کرد: برگزاری نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان به منظور تشریح روند برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، نشست خبری دبیر استانی و برگزاری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مجازی برگزار می شود

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی مجازی برگزار می شود