مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:202021-06-30سياسي

شکایت فرمانداری کرمانشاه از 2 نامزد انتخابات شورای شهر کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه از شکایت این فرمانداری از 2 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به دادستانی به دلیل تهمت ناروا خبر داد.

- اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران، هلشی و قلعه از سوی هیئت های اجرایی و نظارت شهرستان کرمانشاه تأیید شد.

وی افزود: رییس هیئت نظارت شهرستان کرمانشاه پس از بررسی شکایت ها در هیأت های اجرایی و نظارت نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی شهرهای مذکور را به فرمانداری کرمانشاه اعلام کرده و پس از این مرحله آگهی انتشار اسامی در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی بدون تغییرات در رأی نامزدها اعلام شده و در شهر قلعه با بازشماری صندوق های رأی جای نفر اول و دوم تغییر کرده و اعضای اصلی و علی البدل قلعه مرکز بخش بیلوار هیچ گونه تغییراتی نداشته است.

فرماندار کرمانشاه گفت: پس از صدور و انتشار اسامی نامزدها، افراد معترض می توانند طی 2 روز به هیئت نظارت استان کرمانشاه شکایت خود را تحویل دهند، سه شنبه هشتم تیرماه 1400 سه نفر از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همراه با دبیر هیئت نظارت استان و رییس هیئت نظارت شهرستان با بررسی انتخابات شهرستان کرمانشاه و شورای اسلامی شهر کرمانشاه اقدام به بازشماری صندوق های دستی یعنی هم دستی و هم الکترونیکی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت فرمانداری کرمانشاه از 2 نامزد انتخابات شورای شهر کرمانشاه

شکایت فرمانداری کرمانشاه از 2 نامزد انتخابات شورای شهر کرمانشاه