مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-01سياسي

جنایت های آمریکا باید بیش از پیش افشا شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت:جنایت های آمریکا باید بیش از پیش افشا شود و امروز بر هیچکس پوشیده نیست که آمریکا وقتی صحبت از حقوق بشر می کند، - این صحبت ادعایی پیش نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی ناصر شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه از 6 تا 12 تیرماه از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است، افزود: دلیل این نام گذاری، ترور بسیاری از شخصیت های انقلاب اسلامی توسط بدخواهان انقلاب بود که باعث شد از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشاری حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شود.

وی با اشاره به ترورهایی که طی روزهای 6 تا 12 تیرماه اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ترور آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت، ترور آیت الله صدوقی به عنوان چهارمین شهید محراب و حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی، گوشه ای از ترورهای ناجوانمردانه علیه ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه عصر ارتباطات باعث شده است تا همه ما به نوعی به جنایت هایی که آمریکا به طور مستقیم و یا غیرمستقیم در اقصی نقاط جهان انجام می دهد، اشرافیت داشته باشیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های آمریکا باید بیش از پیش افشا شود

جنایت های آمریکا باید بیش از پیش افشا شود