مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-01اقتصادي

450 فرصت شغلی در گمیشان توسط بنیاد برکت ایجاد می شود


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده برای سال 1400 قرار است در شهرستان گمیشان تعداد 450 فرصت شغلی ایجاد شود.

- محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در دیدار با ائمه جمعه و فرماندار شهرستان گمیشان قرار است امسال با همکاری بنیاد برکت فرصت های شغلی متناسب با ظرفیت های منطقه، ساحلی بودن و تخصص متقاضیان از جمله پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهی در استخر، پرورش دام سبک و سنگین، صنایع دستی و غیره در این شهرستان  راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد 450 فرصت شغلی با اعتبار و تسهیلات 250 میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت در این شهرستان ایجاد می شود.

* ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان قریب به 120 میلیارد ریال تسهیلات کم درصد به متقاضیان گمیشانی پرداخت کرد مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: از اواسط سال 1398 تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان قریب به 120 میلیارد ریال تسهیلات کم درصد به تعداد 294 متقاضی گمیشانی پرداخت کرده است.

وی سفر کاروان سلامت دام را از اقدامات امسال این ستاد ذکر کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم این ستاد در سال 1400 سفر کاروان سلامت دام به این منطقه در راستای تکمیل زنجیره دامی با هدف افزایش بهره وری، جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 فرصت شغلی در گمیشان توسط بنیاد برکت ایجاد می شود

450 فرصت شغلی در گمیشان توسط بنیاد برکت ایجاد می شود