مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-01اقتصادي

صاحب نظران در تدوین سند چشم انداز 10 ساله شهرداری بابل کمک کنند


شهردار بابل با بیان اینکه صاحب نظران در تدوین سند چشم انداز 10 ساله شهرداری بابل کمک کنند، گفت: تا ابتدای تیرماه سال جاری 25 پروژه به ارزش 90 میلیارد تومان در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی کیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال 1400، سالی بود که شهرداری با دستور سازمان بازرسی برای عقد قراردادها از طریق سامانه ستاد، موظف شد قراردادهای خود را در این سامانه اعلام کند که باعث شده سرعت کار برای انجام پروژه ها پایین بیاید.

وی افزود: متاسفانه در ابتدای حضورم کارخانه آسفالت با تعطیلی روبرو بود که تلاش کردیم سریعا این مشکل را حل کنیم، سپس انجام پروژه های نیمه تمام شهرداری را در دستور کار قرار دادیم.

کیانی با اشاره به اینکه تا ابتدای تیرماه، 25 پروژه به ارزش 90 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت اعلام کرد: پروژه فاز دوم بلوار یاسینی با اعتبار 45 میلیارد تومان پیمانکار مشغول به کار شده و پروژه بزرگ کمپوست انجیل سی با ظرفیت 250 تن در دستور کار قرار گرفت.

شهردار بابل تصریح کرد: پروژه لنفیل (جمع آوری شیرآبه) در مساحت 2.

3 هکتار و احداث تصفیه خانه 100 مترمکعبی در سایت انجیل سی را دستور کار داریم که با این پروژه تصفیه خانه سایت از 40 مترمکعب به 140 مترمکعب افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب نظران در تدوین سند چشم انداز 10 ساله شهرداری بابل کمک کنند

صاحب نظران در تدوین سند چشم انداز 10 ساله شهرداری بابل کمک کنند