مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-01اقتصادي

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای «بهبودیافتگان از اعتیاد»


معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با بیان اینکه درصد خانم های معتاد نسبت به آقایان کمتر اما در حال رشد است، گفت: زنان و مردان معتاد یک سال پس از بهبود می توانند 50 میلیون تومان وام خوداشتغالی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، فاطمه رضوان مدنی، معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد گذری و شب ها به صورت سرپناه شبانه هستند و 6 مرکز آن مختص زنان است که در سال گذشته به 2988 خانم خدمات ارائه شده است.

از طرفی 25 مرکز توانمند سازی و جامعه پذیری بهبودیافتگان اعتیاد در سراسر کشور وجود دارد که 5 مرکز مربوط به خانم ها است و به 112 نفر آنها ارائه خدمت شده است.

رضوان مدنی افزود: در کل کشور 21 مرکز ماده 16 که مختص درمان معتادان متجاهر تحت نظر بهزیستی وجود دارد که دو مرکز استان قم و خراسان رضوی مختص بانوان است که در سال گذشته به 2217 نفر خدمات ارائه داده است.

وی ادامه داد:همچنین مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان هم وجود دارند که در سال گذشته 30 مرکز و در سال جاری یک افتتاح شد و 2 مرکز آن در استان های البرز و اردبیل مختص بانوان هستند.

مدنی خاطرنشان کرد: از 2173 مرکز تحت نظر بهزیستی 115 مرکزمختص خانم ها است و 46 هزار و 695 خانم در سال گذشته از این مراکز خدمات گرفته اند و مراکز دیگری هم هستند که این افراد به آنها مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای «بهبودیافتگان از اعتیاد»

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای «بهبودیافتگان از اعتیاد»