مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-01سياسي

مرز بین شمیرانات و آمل باید مشخص شود/ جاده جنگلی دشت لار تا لواسان نابسامان است


امام جمعه لواسانات با تاکید بر احیاسازی زمین های کشاورزی دشت لار گفت: جاده جنگلی و مسیر دشت لار تا لواسان وضعیت بسیار خطرناک و نابسامانی دارد که می تواند موجب حوادث ناگواری شود.

- حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در گفت وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به مسائل پارک ملی لار و دیدارش با زنبورداران و دامداران شمیرانات و آمل ، اظهار کرد: مهم ترین مسئله مطرح، مرزکشی مشخص بین شمیرانات و آمل است که مدیران جغرافیایی مربوطه باید حتما پیگیری کنند، تا از درگیری بومیان این دو بخش جلوگیری شود.

وی گفت: عشایر و زنبورداران وابستگی به دولت ندارند اما خدماتی نظیر برای محلیان داشته باشد اما محصولات دامداران را فقط استان های همسایه خریداری می کنند.

حجت الاسلام لواسانی اشاره کرد: خوشبختانه تخلفات ساخت و ساز در این دشت مشاهده نشده است اما در ورودی پارک، سنگ تراشی ساختمانی در حال فعالیت است که از فرمانداری مجوز این مجموعه را بررسی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه ظرفیت کشاورزی دشت لار نادیده گرفته می شود، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برای احیا سازی زمین های کشاورزی این بخش باید اقدام نمایند، جاده جنگلی و مسیر یک ساعت و نیمه دشت لار تا لواسان همانند گذشته وضعیت بسیار خطرناک و نابسامانی دارد که می تواند موجب حوادث ناگوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز بین شمیرانات و آمل باید مشخص شود/ جاده جنگلی دشت لار تا لواسان نابسامان است

مرز بین شمیرانات و آمل باید مشخص شود/ جاده جنگلی دشت لار تا لواسان نابسامان است