مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-01سياسي

مخالفت با اسکان دانشجویان کارشناسی در خوابگاه ها


معاون دانشجویی دانشگاه تهران از مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا برای اسکان دانشجویان دوره کارشناسی در خوابگاههای دانشجویی خبر داد.

- معاون دانشجویی دانشگاه تهران از مخالفت ستاد ملی مقابله با کرونا برای اسکان دانشجویان دوره کارشناسی در خوابگاههای دانشجویی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید حبیبا در جلسه نشست عمومی دانشجویان با هیأت رییسه دانشگاه تهران گفت: در این شرایط کرونایی متأسفانه ما از حضور دانشجویان در دانشگاه محروم شده ایم، ولی تلاش کرده ایم که در بحث آموزش و پژوهش خللی وارد نشود و آموزش را به صورت مجازی ارائه دادیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در خصوص نحوه آموزش و ارائه خوابگاه برای نیم سال آتی گفت: در این خصوص دانشگاه ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستند و با توجه به نشستی که حدود دو هفته قبل در خصوص واکسیناسیون دانشگاهیان با وزارت بهداشت داشتیم، عنوان شد که تا پایان شهریور ماه حدود 2 میلیون از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها واکسینه می شوند و احتمالاً واکسیناسیون تمامی دانشگاهیان تا پایان پاییز 1400 طول خواهد کشید.

لذا با این شیوه قاعدتاً نمی توان تا اطمینان از دوره ایمنی، بلافاصله بعد از اتمام واکسیناسیون به شرایط قبل از کرونا بازگشت و جهت حفظ سلامت دانشجویان، به احتمال زیاد نحوه آموزش در نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت با اسکان دانشجویان کارشناسی در خوابگاه ها

مخالفت با اسکان دانشجویان کارشناسی در خوابگاه ها