مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-01سياسي

مشکل برق و اسناد مالکیتی شهرک صنعتی قرچک ضرب العجل حل شود


فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی قرچک ظرفیتبالایی برای رونق تولید و اشتغال دارد گفت: باید به صورت ضرب العجل مشکل تأمین برق و واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و زیرساخت های شهرک صنعتی قرچک که با حضور رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: شهرک صنعتی قرچک ظرفیت بسیار بالایی برای رونق تولید و اشتعال است از این رو باید به صورت ضرب العجل مشکل تأمین برق و واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی رفع شود.

فرماندار قرچک گفت: واحدهای تولیدی این شهرک از سال 97 با سرعت قابل توجهی در حال ساخت بوده و مستقر شده اند، با این همه ظرفیت متأسفانه برخی دستگاه ها در تأمین زیرساخت ها و رفع مشکلات تعلل دارند.

وی عنوان داشت: این شهرک در 800 هکتار زمین و در قالب سه فاز فعالیت می کند که در فاز اول 800 قرارداد منعقد شده و فاز دوم نیز در حال آماده سازی برای واگذاری است و در این راستا همه دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل برق و اسناد مالکیتی شهرک صنعتی قرچک ضرب العجل حل شود

مشکل برق و اسناد مالکیتی شهرک صنعتی قرچک ضرب العجل حل شود