مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-01سياسي

تذکر جدی به بیمارستان امام (ره) ایلام/ ویلچرها در قفس، بیماران روی زمین!


به دنبال برخورد نامناسب پرسنل بیمارستان امام (ره) با جانبازی که از آنها درخواست ویلچر داشت مشخص شد ویلچرها در انبار نگهداری قفل و امکان دسترسی پرستاران به آنها وجود نداشته که توسط مسوولین مربوطه به دلیل اهمال کاری پرسنل تذکر جدی داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در ادامه گزارش منتشر شده با عنوان رفتار نامناسب بیمارستان امام (ره) شهر ایلام با یک جانباز+فیلم جانشین دادستان ایلام و نماینده بازرسی کل استان از طریق خبرگزاری فارس اطلاعیه ای از اهمال کاری در این رابطه دریافت و از بیمارستان امام (ره) شهر ایلام بازدید کردند و چگونگی موضوع را از نزدیک جویا شدند.

موضوع از آنجا شروع شد که یکی از شهروندان ایلامی با ارسال کلیپی به خبرگزاری فارس خواستار رسیدگی به وضعیت بد جانبازی شده بود که از بیمارستان امام درخواست ویلچر داشت اما با پاسخ منفی پرستاران و پرسنل بیمارستان مواجه شد.

طی بازدید به عمل آمده مشخص شد ویلچرها در انباری نگهداری و قفل شده بودند و امکان دسترسی پرستاران به ویلچر وجود نداشته به همین دلیل نمی توانستند به بیمار خدمات دهی دهند که از سوی متولیان امر تذکر داده شد.

بازدید از بیمارستان به صورت سرزده توسط دادستانی و نماینده بازرسی اصلانی مدیرکل بازرسی استان ایلام گفت: پس از اطلاع از موضوع، نماینده بازرسی کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر جدی به بیمارستان امام (ره) ایلام/ ویلچرها در قفس، بیماران روی زمین!

تذکر جدی به بیمارستان امام (ره) ایلام/ ویلچرها در قفس، بیماران روی زمین!