مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-01پزشكي

مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین متخصصان


در سامانه مشاوره آنلاین ماوراطب با انتخاب روز و ساعتی که پزشک تعیین کرده است، نوبت را دریافت نمایید و به شکل صوتی ، تصویری یا متنی با پزشک مشاوره آنلاین دریافت نمایید .

- بارها برای هر یک از ما پیش آمده که در مطب پزشکان یا مراکز درمانی برای مدت زیادی معطل شده ایم.

در مطب ها یا کلینک های شلوغ باید ساعت ها منتظر بمانیم، این ساعتها انتظار علاوه بر کلافگی باعث از بین رفتن زمان ما می شود.

در سامانه ماوراطب این قابلیت ایجاد شده است که در هر ساعت از شبانه روز به آسانی بدون دردسر بتوانید تنها با چند کلیک با متخصصین و فوق تخصصین مشاوره آنلاین داشته باشید.

در سامانه مشاوره آنلاین ماوراطب با انتخاب روز و ساعتی که پزشک تعیین کرده است، نوبت را دریافت نمایید و به شکل صوتی، تصویری یا متنی با پزشک مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

در روزهای اخیر هم با توجه به آمار سازمان جهانی بهداشت در خصوص شیوع بیشتر بیماری کرونا بهترین گزینه مشاوره آنلاین است، شاید برای شما این سوال ایجاد شود که چرا مشاوره آنلاین ماوراطب؟ ما به شما دلایل انتخاب مشاوره آنلاین ماوراطب را بیان می کنیم.

چرا مشاوره آنلاین ماوراطب دسترسی سریع به پزشک با افزایش سن،توانایی حضور شخص در صف های طولانی یا مراجعه به مطب های شلوغ کاهش می یابد، بنابراین برای اشخاصی که کهولت سن دارند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین متخصصان

مشاوره آنلاین پزشکی با بهترین متخصصان