مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-01فرهنگي

اهدای اولین لوح ویژه فرهنگستان هنر به مجید مجیدی


رییس فرهنگستان هنر در مراسم اکران فیلم سینمایی «خورشید» و تجلیل از دست اندرکاران فیلم، اولین لوح ویژه فرّ فرهنگستان هنر را به مجید مجیدی اهدا کرد.

- رییس فرهنگستان هنر در مراسم اکران فیلم سینمایی خورشید و تجلیل از دست اندرکاران فیلم، اولین لوح ویژه فرّ فرهنگستان هنر را به مجید مجیدی اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، مراسم اکران فیلم سینمایی خورشید و تجلیل از عوامل فیلم، عصر روز چهارشنبه، 9 تیر 1400، در سالن ایرانِ فرهنگستان هنر برگزار شد.

در این مراسم بهمن نامورمطلق، رییس فرهنگستان هنر، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مجید مجیدی کارگردان فیلم، علی نصیریان بازیگر فیلم، تعدادی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، بعضی از اعضای پیوسته فرهنگستان هنر و جمعی از دست اندرکاران فیلم حضور داشتند.

بهمن نامورمطلق رییس فرهنگستان هنر، پس از اکران فیلم در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حضور میهمانان گرامی و دست اندرکاران تولید فیلم گفت: با فیلمی خوب و استثنایی روبه رو بودیم و از دیدن آن لذت بردیم.

این فیلم نشان داد که کودکان کار گنج واقعی شهرند؛ همان هایی که وقتی به چهارراه می رسیم شیشه ها را بالا می دهیم که به ما نزدیک نشوند و دست تکان می دهیم که به شیشه دست نزنند و متأسفانه به آنها بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای اولین لوح ویژه فرهنگستان هنر به مجید مجیدی

اهدای اولین لوح ویژه فرهنگستان هنر به مجید مجیدی