مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-01سياسي

عزم جدی قوه قضاییه در حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری مولد


در جلسه سازمان بازرسی کل کشور و انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازی، گزارش ارائه شده انجمن در دیدار فروردین ماه با آیت الله رییسی بررسی و برای اجرا و پیگیری مفاد آن هم اندیشی شد.

- خبرگزاری مهر به نقل از انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور، در این جلسه که با حضور نمایندگان انجمن قطعه سازان کشوری و محمدرضا اتفاق کهنمویی، رییس دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور و همکاران ایشان در سازمان بازرسی برگزار شد، گزارشی که دبیر انجمن صنایع همگن کشوری به عنوان نماینده صنعتگران خودرو و قطعه سازی کشور در جلسه فعالان صنایع کشور با رییس قوه قضاییه شرکت کرده بود، مورد بررسی دقیق تر قرار گرفت.

در گزارش ارائه شده فروردین ماه در جلسه با رییس قوه قضاییه، قیمت گذاری دستوری خودرو و قطعات آن به عنوان اصلی ترین و بزرگترین مانع و مشکل صنعت خودرو کشور عنوان و مهمترین موانع موجود در مسیر تولید خودرو و قطعات کشور در دو بخش چالش های کلی تولید در کشور و موانع موجود در صنعت قطعه سازی خودرو با رییس دستگاه قضا مطرح شده بود.

همچنین در آن جلسه اعلام شد که علاوه بر قیمت گذاری دستوری خودرو و قطعات آن، 5 مانع مهم دیگر در مسیر صنعت خودرو کشور وجود دارد که شامل بحران نقدینگی به دلیل مطالبات قطعه سازان از خودروسازان، دشواری تأمین مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی قوه قضاییه در حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری مولد

عزم جدی قوه قضاییه در حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاری مولد