مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-01سياسي

یک دیدار و بازی برد-برد


رییس جمهور منتخب با این دیدار نشان داد فرایند انتقال قدرت در ایران نه تنها یک فرایند دموکراتیزه شده و مردمی است بلکه رقابت پس از انتخابات جایش را به رفاقت و همدلی می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، امیر مسروری طی یادداشتی در روزنامه خراسان نوشت: چاره  امروز کشور یکدلی، همدلی، هم زبانی و همراهی مسئولان با یکدیگر است.

این جمله را رییس جمهور منتخب در اولین دیدار خود با نامزدهای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری مطرح کرد.

سال 92 که دکتر روحانی پیروز شد، نامزدهای جا مانده از کرسی ریاست جمهوری به دفتر رییس جمهور منتخب رفتند و اعلام  کردند  برنامه های خودشان را به رییس جمهور منتخب  ارائه داده اند.

حالا پس از هشت سال و در حالی که چند روز دیگر مراسم تحلیف ریاست جمهوری منتخب است، نامزدهایی که تا چند روز قبل تنور انتخابات را با رقابت بر سر کرسی ریاست جمهوری گرم نگه داشته بودند، پشت یک میز نشستند و با یکدیگر تبادل نظر کردند.

این صحنه تجلی همان گزاره  اجتماعی انتقال قدرت  است که سال هاست به عنوان نمود یک فرایند سیاسی از سوی انقلاب اسلامی  به منصه  ظهور رسیده است.

حضور هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم دور یک میز برای گفت وگو و انتقال تجربیات درباره  حل مسائل و مشکلات کشور از چند منظر اهمیت ویژه دارد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دیدار و بازی برد-برد

یک دیدار و بازی برد-برد