مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-01سياسي

احیای امر اهل بیت (ع) بزرگترین سلاح فرهنگی است


نماینده ولی فقیه در مازندران، مهمترین جنگ دوران کنونی را فرهنگی ذکر کرد و گفت: احیای امر اهل بیت بزرگترین سلاح در نبرد فرهنگی است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست فعالان فرهنگی رامسر با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت: انتخابات 28 خرداد باشکوه بود و حضور 61 درصدی مردم مازندران در انتخابات قابل تقدیر است.

وی با اظهار اینکه از دل حضور باشکوه مردم در انتخابات، فردی منتخب شد که در راستای جریان انقلابی قرار دارد و ایده ها و شعارهای انقلابی را احیا خواهد کرد، افزود: فعالان فرهنگی باید با فرهنگ مهاجم و بیگانه مقابله کنند.

وی فعالیت فعالان فرهنگی را نعمت دانست و افزود: جنس بعثت فرهنگی است و خداوند با فرستادن پیامبر، فرهنگ انسان ها را از جاهلیت و باطل به نور هدایت کرده است.

آیت الله محمدی لایینی با عنوان اینکه انگیزه و نیت انسان ها باید توحیدی و خدایی شود، گفت: جنس دین و بعثت و فرهنگی است و فعالان فرهنگی باید نسبت به صالح سازی فکری و فرهنگی مردم اقدام کنند.

امام جمعه ساری، مهمترین فعالان فرهنگی را پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) بیان کرد و گفت: فعالان فرهنگی و اجتماعی وظیفه ای خطیر و مهمی دارند و باید از انفعال خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر اهل بیت (ع) بزرگترین سلاح فرهنگی است

احیای امر اهل بیت (ع) بزرگترین سلاح فرهنگی است