مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-01اجتماعي

مسئولین ارشد فارس نسبت به مشکلات دانش آموزان توجه داشته باشند


رییس مجلس دانش آموزان پسر استان فارس از مسئولین ارشد استان خواست تا نسبت به مشکلات و آسیب های اجتماعی دانش آموزان توجه بیشتری داشته باشند.

- محمد مهدی کدیور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر و با تاکید بر اینکه توجه به مشکلات دانش آموزان و کنترل آسیب های اجتماعی باید از مهمترین اولویت برنامه های مسئولین ارشد استان اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی دانش آموزان بحث اعتیاد به مواد مخدر در سطح مدارس است.

وی تصریح کرد: نرخ شیوع مصرف مواد مخدر در دانش آموزان به ویژه در دوره متوسطه دوم و هنرستان های استان فارس از میانگین کشوری بالاتر است، که یک هشدار بی سابقه در نظام آموزشی استان است که باید ویژه رسیدگی شود.

رییس مجلس دانش آموزی استان فارس بیان داشت: هر چند بر اساس آمار دبیر ستاد مواد مخدر استان آمار مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان مقطع متوسطه کاهش پیدا کرده اما اگر بخواهیم با عزمی جدی تر وارد این عرصه قرار بگیریم راهی جز حمایت و تأمین اعتبار برای اجرای آموزش مهارت ها مثل مهارت ابراز وجود، جرأت مندی، مهارت نه گفتن و ارتباط مؤثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه در مناطق محروم و شهرهای مرزی با استان های جنوبی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین ارشد فارس نسبت به مشکلات دانش آموزان توجه داشته باشند

مسئولین ارشد فارس نسبت به مشکلات دانش آموزان توجه داشته باشند