مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-01اقتصادي

مساعدت 6 میلیاردی به هیأت های ورزشی/ هیأت اسکواش بی نصیب از اعتبارات!


در سال مالی 1399(اردیبهشت 99 تا اردیبهشت 1400) اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی 60 میلیارد ریال به هیأت های ورزشی کمک کرده که ثلث آن به هیأت همگانی و ورزش روستایی و بومی محلی تعلق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، از شیوع ویروس منحوس کرونا قریب بر 16 ماه می گذرد و این مهمان ناخوانده خیلی از فعالیت های اجتماعی و تربیت بدنی را تحت تأثیر قرار داده و به کما برده است.

اگر چه رعایت پروتکل های بهداشتی مبتنی بر دستورالعمل های مقطعی ستاد ملی کرونا هرازگاهی بهانه ای به دست متولیان و مسئولان هیأت های ورزشی می دهد و کلاه شرعی بر بی برنامگی، کم کاری و کم تحرکی این حوزه می گذارد ولی تزریق اعتبارات فدراسیونی و اداره کل ورزش و جوانان به هیأت های ورزشی در سال های 99 و 1400 همچون گذشته روال عادی خود را طی کرده و به حساب هیأت های ورزشی خراسان جنوبی و شهرستان های استان واریز شده است.

بررسی های به عمل آمده نشان از آن دارد که حمایت های مالی و ریالی دستگاه های بالادستی از هیأت های ورزشی خیلی نقشی در فعالیت های سال 99 و سه ماهه نخست امسال نداشته و به استناد برخی از گزارشات مالی مجامع سالانه طی ماه های گذشته علی رغم نداشتن برنامه های ورزشی مشهود این اعتبارات ملی و استانی هزینه نموده و چه بسا بدهکاری نیز برای هیأت ها به ارمغان آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 6 میلیاردی به هیأت های ورزشی/ هیأت اسکواش بی نصیب از اعتبارات!

مساعدت 6 میلیاردی به هیأت های ورزشی/ هیأت اسکواش بی نصیب از اعتبارات!