مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-01سياسي

کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: کاهش تخلفات زیست محیطی در کشورمان، در گرو حمایت دستگاه قضایی و قوانین بازدارنده حقوقی و کیفری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید رضا موسوی مشکینی در دیدار با معاون دادستان قم گفت: دستگاه قضایی در جهات مختلف می تواند بهترین حامی و یاری دهنده سازمان محیط زیست برای کاهش تخلفات زیست محیطی باشد.

وی گزارشی از اقدامات و برنامه های این اداره کل در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی استان قم به ویژه اجرای قانون هوای پاک ارائه کرد و گفت: با توسعه و گسترش همکاری ها با دستگاه قضایی و ارتقاء سطح آگاهی نسبت به مسائل گوناگون زیست محیطی، قطعا در امر پیشگیری و مقابله با تخلفات موفق تر خواهیم بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تصویب قوانین جدید زیست محیطی در سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: قوانین هوای پاک، حفاظت از خاک و مدیریت تالاب ها ظرفیت های بسیار خوبی در ارتباط با کاهش و برخورد با تخلفات زیست محیطی دارند که باید به خوبی از آنها بهره مند شویم.

علی اصغر سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت و جایگاه محیط زیست در حفظ امنیت و سلامت جامعه، نحوه اجرای قانون هوای پاک و موضوعات پیرامون از جمله گرد و غبار، حقابه های زیست محیطی و روان آب های سطحی را مورد بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است

کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است