مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-01ورزشي

مسیر دوچرخه سواری پل طبیعت تا کتابخانه مرکزی اهواز آماده سازی می شود


دبیر هیات دوچرخه سواری خوزستان از همکاری شهرداری اهواز با این هیات برای آماده سازی مسیر دوچرخه سواری عمومی از پل طبیعت تا کتابخانه مرکزی خبر داد.

- کوروش لرکی در گفت وگو با ایسنا، درباره همکاری شهرداری اهواز با هیات دوچرخه سواری خوزستان، اظهارکرد: طی جلسه ای که با حضور آقای نوشادی شهردار اهواز برگزار شد، مقرر شد تفاهم نامه ای در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بین شهرداری و هیات دوچرخه سواری استان برای همکاری منعقد شود.

ضمن این که شهردار نیز همکاری با هیات را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داد و قول مساعد داد که مسیر دوچرخه سواری عمومی از پل طبیعت تا کتابخانه مرکزی واقع در جاده ساحلی غربی را خط کشی و بحث آماده سازی آن را عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: همچنین شهردار دستور داد که معاونت حمل و نقل، معاونت فرهنگی، روابط عمومی و نواحی هشت گانه شهرداری های کلانشهر اهواز نسبت به ترویج فرهنگ دوچرخه سواری همکاری لازم را با هیات استان داشته باشند.

همچنین شهردار منطقه 7، از پیست دوچرخه سواری بازدید داشت که در این بازدید نسبت به پاکسازی و تسطیح باغچه ها و کاشت نهال در مجموعه قول مساعد داد.

دبیر هیات دوچرخه سواری خوزستان همچنین با اشاره به همکاری صدا و سیما در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، گفت: رییس صدا و سیما نیز به ما قول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر دوچرخه سواری پل طبیعت تا کتابخانه مرکزی اهواز آماده سازی می شود

مسیر دوچرخه سواری پل طبیعت تا کتابخانه مرکزی اهواز آماده سازی می شود