مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-01سياسي

اهتمام دادگستری به امور فرهنگی علاوه بر رسیدگی قضایی ستودنی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دادگستری کل استان برای کاهش آسیب های اجتماعی، در کنار رسیدگی قضایی به امور فرهنگی نیز نگاه مثبتی دارد و این باور و اهتمام ستودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس دانشی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه شراره در شمعدانی ها اظهار کرد: این جشنواره در راستای اهداف فرهنگی که در اسناد فرهنگی استان پس بینی شده با هدف کاهش خشونت برگزار شد و 60 دفتر سینمای جوان کشور پیام رسان این جشنواره بودند.

جشنواره شراره در شمعدانی ها با محوریت پیشگیری و کاهش خشونت در جامعه طراحی شد وی ادامه داد: در این راستا جشنواره ملی فیلم کوتاه شراره در شمعدانی ها با محوریت پیشگیری و کاهش خشونت در جامعه طراحی شد و سال گذشته فراخوان این جشنواره در 17 محور صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی با اشاره به اینکه 17 محور این جشنواره پنج الی 6 محور از 16 محور سیاست های کلی نظام خانواده را پوشش می دهد، اظهار کرد: محورها جشنواره شامل خانواده، جامعه و نفی خشونت؛ زمینه های شکل گیری خشونت در خانواده و جامعه؛ ایجاد امید و نشاط در جامعه و نقش آن در کنترل و کاهش خشونت؛ مسئولیت پذیری تمام افراد جامعه و نقش آن در کنترل و کاهش خشونت؛ نهاد خانواده و مسئولیت پذیری و نقش آن در کنترل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دادگستری به امور فرهنگی علاوه بر رسیدگی قضایی ستودنی است

اهتمام دادگستری به امور فرهنگی علاوه بر رسیدگی قضایی ستودنی است