مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-01اجتماعي

1570؛ خطی برای مشاوره دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی


رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح «نماد» با خط ارتباطی 1570 طرحی برای توانمندسازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح نماد با خط ارتباطی 1570 طرحی برای توانمندسازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی است.

مهدی نیکخواه ظهر امروز (10 تیرماه) در جلسه قطبی طرح مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان و معرفی خط تلفنی 1570 نماد در خرم دره، با اشاره به طرح مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان، گفت: طرح مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان یکی از مهم ترین و موثرترین برنامه های اداره مشاوره در کنترل و کاهش مشکلات رفتاری و آسیب های روانی - اجتماعی است.

وی افزود: این طرح به عنوان اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف ظرفیت سازی برای مداخلات روانی سریع، بموقع و موثر در فوریت های روانی - اجتماعی و رفتارهای پرخطر و توانمندسازی دانش آموزان در مضرات خطر و نیز کنترل و کاستن از میزان بحران های فردی و خانوادگی و اجتماعی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به نحوه دسترسی و کارکرد این طرح، تصریح کرد: به منظور اجرای خوب این طرح و نیز تسهیل در دسترسی سریع و بهنگام خدمات مشاوره ای روان شناختی و مددکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1570؛ خطی برای مشاوره دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی

1570؛ خطی برای مشاوره دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی