مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-01بين الملل

حامد کرزای: ماموریت آمریکا و ناتو در افغانستان یک شکست بود


رییس جمهور سابق افغانستان تاکید کرد، آمریکا برای مبارزه با افراطگرایی و برقراری ثبات در افغانستان به این کشور جنگ زده آمد و اکنون با گذشت نزدیک به 20 سال پس از آنکه در هر دو زمینه شکست خورد، - رییس جمهور سابق افغانستان تاکید کرد، آمریکا برای مبارزه با افراطگرایی و برقراری ثبات در افغانستان به این کشور جنگ زده آمد و اکنون با گذشت نزدیک به 20 سال پس از آنکه در هر دو زمینه شکست خورد، افغانستان را ترک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد کرزای، رییس جمهور سابق افغانستان چند هفته پیش از خروج آخرین گروه از نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان و پایان جنگ همیشگی شان در مصاحبه ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: افراطگرایی در بالاترین نقطه خود قرار دارد و نیروهای در حال عزیمت یک فاجعه پشت سر خود به جای می گذارند.

وی افزود: جامعه بین الملل 20 سال پیش با هدف مشخص مبارزه با افراطگرایی و برقراری ثبات به افغانستان آمد اما اکنون افراطگرایی در بالاترین نقطه خود قرار دارد.

بنابراین آنها شکست خورده اند.

میراث آنها یک کشور جنگ زده در فاجعه و رسوایی کامل است.

کرزای تصریح کرد: ما به عنوان افغان ها تمامی شکست هایمان را به رسمیت می شناسیم اما نیروهای بزرگ تر و قدرت هایی که برای اهداف مذکور به اینجا آمدند چطور؟ آنها اکنون ما را کجا ترک می کنند؟ در فاجعه و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد کرزای: ماموریت آمریکا و ناتو در افغانستان یک شکست بود

حامد کرزای: ماموریت آمریکا و ناتو در افغانستان یک شکست بود