مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-01اقتصادي

آغاز عملیات زیرسازی خرشکی جدید در روزهای آینده


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در خصوص زمین جدید برای ساخت و شکل گیری روستای جدید خرشک، گفت: پنج نقطه از منابع طبیعی و مستثنیات معرفی شد که با امکان ایجاد دسترسی به همه زیر ساخت های آب وبرق و گاز در نهایت به یک منطقه توسط بنیاد مسکن به جمع بندی نهایی .

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت ساماندهی روستاییان خرشک در رودبار، اظهار کرد: در همان ابتدا 34 خانوار که در محدوده رانشی بودند جابه جا و به نقاط امن منتقل شدند و علاوه بر آن آذوقه یک ماهه آن ها نیز تأمین شد.

وی با بیان اینکه روستاییان دچار خسارت و باید بخشی از خسارت آن ها جبران می شد، افزود: میزان خسارت وارد به روستاییان برآورد و به خبر داد و خاطرنشان کرد: مصوبات مدیریت بحران شهرستان و استان به بنیاد مسکن جهت آماده سازی زمین برای ساخت واحدهای مسکونی ابلاغ شده است.

وی در خصوص تعیین زمین جدید برای ساخت و شکل گیری روستای جدید در خرشک نیز گفت: پنج نقطه از منابع طبیعی و مستثنیات معرفی شد که با امکان ایجاد دسترسی به همه زیرساخت های آب و برق و گاز  درنهایت به یک منطقه توسط بنیاد مسکن به جمع بندی نهایی رسیدیم که با تأمین منابع در روزهای آتی عملیات زیرسازی آن آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات زیرسازی خرشکی جدید در روزهای آینده

آغاز عملیات زیرسازی خرشکی جدید در روزهای آینده