مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-01سياسي

هیچ گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه نداشتیم


فرماندار کرمانشاه با اشاره به اعتراض برخی از نامزدهای شورای اسلامی این شهر به نتایج انتخابات، گفت: پس از بررسی صندوق های الکترونیکی و 10 صندوق دستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اظهار داشت: انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه تمام الکترونیکی برگزار شد و دست یا فردی در آن دخالت نداشت.

وی ادامه داد: چیزی به عنوان تجمیع انتخابات در شورای شهر کرمانشاه نداشتیم، چون به صورت الکترونیکی برگزار شد، خودبه خود هر شعبه با اتمام اخذ آرا، به صورت الکترونیکی جمع و به سامانه ارسال می شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اعتراض برخی از کاندیدا به نتایج، گفت: سه بازرس از هیأت عالی مرکزی نظارت کشور به همراه رییس هیأت نظارت شهرستان و دبیر عالی انتخابات شوراهای استان هم از صندوق های الکترونیکی و هم از صندوق دستی بازگشایی کردند و آرا توسط بازرسان و ناظران رصد و شمارش شد.

وی گفت: به دلیل دیر آمدن رمز و کارت در ساعات اولیه انتخابات در مجموعه 10 صندوق دستی 255 برگ رأی جمع آوری شد که به آرا الکترونیکی اضافه شد که پس از بازرسی یک رأی و هیچگونه تغییری در 11 نفر اصلی و هفت نفر علی البدل اعلام شده، ایجاد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه نداشتیم

هیچ گونه تغییری در نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه نداشتیم