مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-01حوادث

پلیس خودکشی جوان 23 ساله را ناکام گذاشت


ماموران به سرعت و همراه با خانواده فرد خودکشی کننده در محل حاضر و مشاهده کردند فرد یاد شده پس از مصرف تعدادی زیادی قرص، با یک رشته طناب خود را از پل کمربندی محور برف آباد - سه راهی ملاوی حلق آویز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت: حضور به موقع پلیس امنیت عمومی شهرستان جان جوانی 23 ساله که در یکی از محلات شهر اقدام به خودکشی کرده بود را نجات داد.

سرهنگ محمدرضا یاری اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اعلام یک مورد خودکشی در شهر اسلام آبادغرب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، ماموران پلیس موفق به شناسایی محل تماس فرد خودکشی کننده با خانواده اش که از اقدام خود خبر داده بود، شدند.

یاری افزود: ماموران به سرعت و همراه با خانواده فرد خودکشی کننده در محل حاضر و مشاهده کردند فرد یاد شده پس از مصرف تعدادی زیادی قرص، با یک رشته طناب خود را از پل کمربندی محور برف آباد - سه راهی ملاوی حلق آویز کرده است.

رییس پلیس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش ما با مشاهده این صحنه و پس از اطمینان از زنده بودن این فرد علی رغم اینکه در حالت بیهوشی قرار گرفته و از دهان و بینی اش خون جاری شده بود، با رضایت خانواده اش و از آنجایی که بیم مرگ او می رفت، پیش از حضور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس خودکشی جوان 23 ساله را ناکام گذاشت

پلیس خودکشی جوان 23 ساله را ناکام گذاشت