مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-01اقتصادي

واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می شود


معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: پیگیری های لازم به منظور تسریع در انجام مراحل واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک هستم و از جهاد کشاورزی می خواهیم این موضوع را هرچه سریعتر تعیین تکلیف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران صبح امروز در جمع خبرنگاران در قرچک، اظهار کرد: علیرغم مدت کوتاهی که از زمان راه اندازی آن می گذرد، در مسیر رونق تولید خوب حرکت کرده اما نمی شود شهرکی که به تهران نزدیک است در تامین برق و سایر موارد زیرساختی کاستی داشته باشد .

وی با بیان اینکه شبکه گاز شهرک صنعتی قرچک آماده شده و شرکت گاز باید عملیات تست و تزریق را انجام دهدگفت: تاکنون 800 قرارداد در شهرک صنعتی قرچک منعقد شده و واحدها مشغول بکارند و 364 واحد نیز در حال ساخت و ساز هستند.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ادامه داد: تمام زیرساخت ها از جمله راه دسترسی بهتر به شهرک باید به سرعت تامین شود و هیچ دستگاهی نباید در این زمینه تعلل نکند.

رسولیان بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی در هر زمینه ای تعهد داشته باشد ملزم به اجرا در اسرع وقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می شود

واگذاری اسناد مالکیتی واحدهای شهرک صنعتی قرچک تسریع می شود