مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-01سياسي

احزاب شبکه مردمی ندارند/ رویکرد فرهنگی نیاز مدیریت


دبیر کل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب (همنا) گفت: احزاب در کشور شبکه مردمی و عقبه مردنی ندارند از این رو به صورت فصلی ظهور و بروز دارند.

- ، سردار مرتضی طلایی پیش ازظهر پنجشبنه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مازندران جزو استان های برتر از نظر داشتن سرمایه های اجتماعی است، گفت: شاهد حضور فعال مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم و مدیرانی موفق هستند که پیوند حوزه مدیریت را با سرمایه های اجتماعی برقرار کنند.

وی توجه به حوزه های سرمایه های اجتماعی، عوامل موفقیت و عدم توفیق مدیران استان را از جمله رسالت های رسانه بیان کرد و گفت: در حال حاضر تغییر بر تدبیر پیشی گرفته است در حالی که تدبیر برای مدیریت و تغییرات نیازمند سازه و رویکرد مناسب است.

وی ادامه داد: انتخابات مدیران باید رویکرد اجتماعی باشد زیرا برون رفت از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند رویکرد اجتماعی است و باید از گسست اجتماعی بین نسل های مختلف جلوگیری کنیم.

سردار طلایی با اظهار اینکه بزرگترین چالش ناشی از بی توجهی و غفلت از کادرسازی و تربیت نیرو برای اداره کشور است، گفت: رویکردها در مدیریت مهم است زیرا مدیریتی می تواند کشور را خوب را اداره کند که پایبند به ارزش های انقلاب باشد و شرایط و تحولات اجتماعی را درک کند و برایش تدبیر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب شبکه مردمی ندارند/ رویکرد فرهنگی نیاز مدیریت

احزاب شبکه مردمی ندارند/ رویکرد فرهنگی نیاز مدیریت