مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-01سياسي

خبرنگاران کردستانی برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند


مدیران مسوول رسانه های فعال در استان اسامی خبرنگاران رسانه خود را در سامانه جامع رسانه های کشور برای دریافت واکسن کرونا اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سید محمدلطیف حسینی نسب در گفت وگو با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون خبرنگاران در اولویت سوم تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

مدیر خانه مطبوعات کردستان خاطرنشان کرد: مدیران مسوول رسانه های فعال شامل رسانه های مکتوب در حال انتشار، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای رتبه بندی می توانند اسامی خبرنگاران خود را برای اعلام به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پنل اختصاصی خود در سامانه جامع رسانه های کشور، ثبت کنند.

وی تصریح کرد: مدیران مسوول تا پایان روز سه شنبه 15 تیرماه فرصت دارند، نسبت به تکمیل و معرفی اصحاب رسانه اقدام کنند.

وی اذعان کرد: با توجه به برخی محدودیت های احتمالی در فاز نخست، اسامی اعلامی، براساس اولویت درج شود و اسامی اعلامی از سوی هر رسانه برای استفاده از سهمیه واکسن خبرنگاران، پس از ارسال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف شفاف سازی، منتشر می شود.

گفتنی است؛ 137 خبرنگار در استان عضو اصلی و 6 نفر عضو افتخاری خانه مطبوعات هستند و در حال حاضر 115 نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران کردستانی برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند

خبرنگاران کردستانی برای دریافت واکسن کرونا ثبت نام کنند