مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-01سياسي

خادمان رضوی تهدید کرونا را به فرصت مرمت بارگاه امام رضا(ع) مبدل ساختند


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت های عمرانی و هنری در حرم مطهر رضوی گفت: خادمان رضوی تهدید کرونا را به فرصت مرمت آرایه های هنری بارگاه امام رضا(ع) مبدل ساختند.

- خادمان رضوی تهدید کرونا را به فرصت مرمت بارگاه امام رضا(ع) مبدل ساختند ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت های عمرانی و هنری در حرم مطهر رضوی گفت: خادمان رضوی تهدید کرونا را به فرصت مرمت آرایه های هنری بارگاه امام رضا(ع) مبدل ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در آیین تکریم دست اندرکاران بازآرایی و مرمت حرم مطهر رضوی و همچنین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب به کتاب عمارتخانه خورشید ، که امروز پنجشنبه دهم تیرماه با حضور جمعی از مسئولان استانی در تالار قدس بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه در واقع رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب و تجلیل و تکریم از کارهای هنری بزرگی بوده که در این بارگاه شریف جمع آوری شده است.

وی ابراز کرد: هر قطعه از هنرهای حرم مطهر بار معنایی دارد و تنها در بردارنده زیبایی ظاهری و حظ بصری نیست، بلکه حظ معنایی این بارگاه بسیار بالاتر است، در این حرم مطهر هر بیننده با معرفتی از حظ بصری به حظ معنایی می رسد، زیرا هر قطعه از هنر این بارگاه مفاهیم معرفتی همراه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان رضوی تهدید کرونا را به فرصت مرمت بارگاه امام رضا(ع) مبدل ساختند

خادمان رضوی تهدید کرونا را به فرصت مرمت بارگاه امام رضا(ع) مبدل ساختند