مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-01سياسي

وضعیت قرمز کرونایی در نهبندان/ابتلا به ویروس هندی نداشته ایم


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان نهبندان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است، گفت: تا به امروز موردی از ابتلا به ویروس هندی در استان گزارش نشده است.

- ؛ حمید ملانوری ظهر پنج شنبه در گفتگوی تلفنی با رادیو فرهنگ اظهار کرد: با مدیریت درستی که صورت گرفت و بنا به برنامه ریزی های انجام شده، خوشبختانه تا الان استان از ابتلای ویروس هندی مصون مانده است.

وی تصریح کرد: در 16 ماه گذشته، موج هایی که کشور را تهدید کرد، استان ما را هم بی تأثیر نگذاشت، به ویژه در موج سوم که وضعیت خراسان جنوبی، بحرانی شد.

به گفته وی؛ با تلاش های فراوانی که در سطح استان صورت گرفت و با تعامل و هم افزایی همه دستگاه های متولی، مردم، اصناف و بازاریان، وضعیت رو به بهبود گذاشت و بعد از موج سوم، شاهد سیر نزولی بیماری در استان بودیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بعد از تجربه موج سوم، رصدها و پیگیر ها با جدیت بیشتری دنبال شد، اظهار داشت: با وجود هم مرزی استان با افغانستان و بنا به پیش بینی هایی که صورت گرفته بود و احتمال می رفت ویروس هندی از مرزهای شرقی وارد کشور شود، مراقبت های ویژه ای در مرزهای استان اعمال شد.

ملانوری گفت: با توجه به فعال بودن مرزهای استان و مبادلات مرزی که انجام می گیرد، شرایط آمد و شدها را مدیریت کردیم و با اجرای مصوبات دو ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قرمز کرونایی در نهبندان/ابتلا به ویروس هندی نداشته ایم

وضعیت قرمز کرونایی در نهبندان/ابتلا به ویروس هندی نداشته ایم