مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-01اقتصادي

بهره برداری از طرح توسعه ای شرکت مس با دستور رییس جمهور در هرمزگان


طرح مهم توسعه ای شرکت مس با حضور دکتر روحانی رییس جمهور و مهندس رزم حسینی وزیر صنعت ، معدن و تجارت به صورت ویدئو کنفرانس در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طرح جامع انتقال، ذخیره سازی و صادرات اسیدسولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس همزمان با افتتاح کارخانه آهک اهر در استان آذربایجان شرقی دو طرح مهمی بودند که امروز با دستور دکتر روحانی رییس جمهور و خاتون آباد به تولید بیش از 1 میلیون و 500 هزار تن اسیدسولفوریک دست یافته است.

وی با بیان این که برای فروش و صادرات این محصول به کشورهای هدف طرح جامع انتقال، ذخیره سازی و صادرات اسید سولفوریک را  در دستور کار قرار داده ایم گفت: شرکت مس همچنین ورود به صنایع با ارزش افزوده بالا از محصول پایه اسیدسولفوریک و تولید اسیدفسفریک و انواع کودهای شیمیایی فسفاته را نیز در دستور کار خود قرار داده بود.

طرح جامع انتقال، ذخیره سازی و صادرات اسیدسولفوریک مدیرعامل شرکت مس در خصوص اهداف اجرای این طرح گفت: هدف از اجرای این طرح انتقال اسیدسولفوریک از کارخانجات ذوب مس سرچشمه و خاتون آباد به بندرعباس و صادرات آن از طریق ساخت یکصد دستگاه واگن مخزن دار با ظرفیت حمل 65 تن برای هر دستگاه، احداث خطوط ریلی در سایت بندرعباس مجموعاً به طول 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح توسعه ای شرکت مس با دستور رییس جمهور در هرمزگان

بهره برداری از طرح توسعه ای شرکت مس با دستور رییس جمهور در هرمزگان