مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-01سياسي

انجام تست سریع تشخیص کرونا در فرودگاه بین المللی زاهدان


مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا از نوع دلتا در استان با پیگیری های به عمل آمده کارکنان فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان مورد تست آزمایش سریع PCR قرار گرفتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا از نوع دلتا در استان با پیگیری های به عمل آمده کارکنان فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان مورد تست آزمایش سریع PCR قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان، جزینی زاده اظهارکرد: اقدامات پیشگیرانه فرودگاه های سیستان و بلوچستان در مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه بین المللی شهدای زاهدان انجام می شود.

وی افزود: تست PCR توسط مرکز بهداشت شهرستان زاهدان، از کارکنان عملیات هوانوردی، فرودگاهی و دیگربخش های فرودگاه بین المللی زاهدان با نظارت نماینده دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات این اداره کل به منظور جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ضدعفونی و میکروب زدایی محیط کار، ترمینال ها و تمامی فضاهای موجود در فرودگاه به طور مستمر، توزیع مستمر و مداوم وسایل حفاظت فردی بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست سریع تشخیص کرونا در فرودگاه بین المللی زاهدان

انجام تست سریع تشخیص کرونا در فرودگاه بین المللی زاهدان