مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-01پزشكي

1850 نفر از اعضای کادر درمان قزوین کرونا گرفتند


مشاور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مستند تلویزیونی روایت ایثار گفت: در استان قزوین 8000 نفر در بخش بهداشت و درمان و بخش خصوصی فعال هستند که در این میان 1850 نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که برخی ابتلای شدید داشتند .

- ایسنا/قزوین مشاور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مستند تلویزیونی روایت ایثار گفت: در استان قزوین 8000 نفر در بخش بهداشت و درمان و بخش خصوصی فعال هستند که در این میان 1850 نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که برخی ابتلای شدید داشتند و تحت درمان ویژه قرار گرفتند.

مجید بهرامی در نشست خبری مستند تلویزیونی روایت ایثار که امروز 10 تیر ماه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: پرداختن به حوزه مدافعین سلامت و گروه های درگیر در مبارزه با کرونا، کاری فرهنگی و اثربخش است.

وی افزود: 17 ماه است که درگیر پاندمی کرونا هستیم، کرونا همه را درگیر کرده است اما کادر درمان و بهداشت بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند چرا که به صورت کامل با بیماری در ارتباط هستند، در روزهای نخست شیوع کرونا، تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا فراهم نبود و از طرفی اطلاعاتی در خصوص چگونگی مقابله با این بیماری وجود نداشت بنابراین کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1850 نفر از اعضای کادر درمان قزوین کرونا گرفتند

1850 نفر از اعضای کادر درمان قزوین کرونا گرفتند