مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-01سياسي

پیام سفیر ایران در پکن در یکصدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین


سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در توییتی یکصدمین سالگرد حزب کمونیست چین و دستاوردهای این کشور در حوزه های مختلف را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (پنجشنبه) همزمان با مراسم یکصدمین سالگرد تأسیس حزب کمونیست چین در توییتی به زبان چینی این مناسبت را تبریک گفت.

وی ضمن تبریک به چین به خاطر استقرار جامعه ای نسبتا مرفه در همه عرصه ها، یادآور شد: چین و ایران کشورهایی با تمدنی دیرینه هستند و مردم دو کشور همواره حامی عدالت و مخالف خشونت بوده اند.

سفیر ایران در پکن همچنین از موفقیت ها و دستاوردهای چین در مسیر توسعه ای که انتخاب کرده، ابراز خرسندی کرد و به حزب کمونیست چین و مردم این کشور تبریک گفت.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز امروز (پنجشنبه) در توییتی به زبان چینی این مناسبت را تبریک گفت و نسبت به گسترش مناسبات دو کشور ایران و چین در آینده ابراز امیدواری کرد.

لازم به ذکر است، مراسم جشن صدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین صبح امروز (پنجشنبه) دهم تیرماه در میدان تیان آن من در مرکز پکن پایتخت این کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام سفیر ایران در پکن در یکصدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین

پیام سفیر ایران در پکن در یکصدمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست چین