مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-01بين الملل

فرانسه: با آمریکا تحریم سیاستمداران لبنانی را در نظر داریم


وزیر امور اروپا فرانسه در سخنرانی در مجلس سنای این کشور اظهار کرد: فرانسه و آمریکا قصد دارند تا اقداماتی همچون تحریم را علیه مقامات لبنانی درنظر بگیرند .

- فرانسه: با آمریکا "تحریم" سیاستمداران لبنانی را در نظر داریم وزیر امور اروپا فرانسه در سخنرانی در مجلس سنای این کشور اظهار کرد: "فرانسه و آمریکا قصد دارند تا اقداماتی همچون تحریم را علیه مقامات لبنانی درنظر بگیرند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، کلمان بون، وزیر امور اروپا فرانسه، بیان کرد: به نظر من موضع آمریکا و فرانسه یکی هستند و بر حفظ فشار حداکثری و رد نکردن هیچ گونه گزینه ازجمله تحریم های اضافی تاکید دارند .

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و ژان ایو لودریان، همتای فرانسوی وی جمعه گذشته در پاریس بدون آنکه جزییات را مشخص کنند، توافق کردند تا فشارهای مشترکی را علیه مسؤولان بحران لبنان وارد کنند.

کلمان بون در سخنرانی در مقابل کمیسیون امور اروپا مجلس سنای فرانسه بیان کرد: وزیر امور خارجه مرتبا، ازجمله در سطح اروپا، بر امکان یا لزوم تحریم تاکید می کند .

وی با اشاره به اینکه از تصمیم گیری در سطح اتحادیه اروپا به دلیل حساسیت مساله اطلاعی ندارد، اظهار کرد که اروپا مصمم به بررسی تحریم های احتمالی در هفته های آینده و در هر صورت برای حفظ فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: با آمریکا تحریم سیاستمداران لبنانی را در نظر داریم

فرانسه: با آمریکا تحریم سیاستمداران لبنانی را در نظر داریم