مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-01ورزشي

پیکره بسکتبال آبادان را بازسازی می کنم


سرمربی جدید تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: از نیروهای مستعد، جوان، بومی و شرکتی موجود در آبادان و منطقه استفاده می کنیم تا به این وسیله بتوان پیکره بسکتبال آبادان را بازسازی کرد و جایگاه واقعی بسکتبال را در آبادان بازستانیم.

- علی توفیق سرمربی جدید تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: در ابتدا از مسوولان باشگاه پالایش نفت آبادان تشکر می کنم که این اطمینان را به بنده داشتند و مسوولیت تیم پرافتخار پالایش نفت آبادان را به من سپردند، همچنین جا دارد تا از هماد سامری سرمربی سابق این تیم که فراز و نشیب های بسیاری را در این مسیر تحمل کرد تا پالایش نفت به جایگاه امروزی خود دست پیدا کند، تشکر کنم.

وی در خصوص شرایط تیم پالایش نفت آبادان برای حضور در فصل آینده از وضعیت آگاه هستند و بنده هم پیشگو نیستم که بخواهم از ابتدا و بدون در بررسی شرایط سایر تیم ها، جایگاهی را برای تیم خود متصور باشم، اما دو برنامه به مدیران این باشگاه ارائه دادم که با توجه به بودجه ای که در اختیار ایشان است باید تصمیم گیری شود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یادآور شد: در برنامه هایی که به مدیران باشگاه پالایش نفت ارائه دادم، دو هدف تبیین شده که نخست حضور بر روی سکو و حضور در رقابت های آسیایی مطرح شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکره بسکتبال آبادان را بازسازی می کنم

پیکره بسکتبال آبادان را بازسازی می کنم