مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-01اقتصادي

تلاش برای 105 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در قم


استاندار قم از هدفگذاری صرفه جویی ارزی 105 میلیون دلاری در سال جاری سخن گفت و اظهار کرد: 97 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در سال گذشته و در استان قم محقق شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در آیین راه اندازی خط تولید واشکوت شرکت مبدل خودروی پاک، گسترش صنعت، صنعتی شدن و استفاده از مزیت رقابتی را از برنامه های مدیریت استان دانست و خاطر نشان کرد: سیاست کلی استان، تمرکز بر تولید، پشتیبانی از آن و همچنین رفع موانع در این عرصه است.

وی افزود: برنامه مدیریت استان در اجرای منویات مقام معظم رهبری بویژه حمایت و پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از آن، بازدید منظم میدانی از واحدهای تولیدی و حمایت از این واحدها با استفاده از همه ظرفیت دستگاه های اجرایی و خدماتی است.

استاندار قم سپس به هدفگذاری دو سال اخیر در استان برای احیای واحدهای تولیدی در کنار عدم تعطیلی این واحدها و بیکار نشدن کارگران توجه داد و گفت: هدفگذاری سال گذشته، بازگشت 25 واحد راکد به مدار تولید بود که خوشبختانه این تعداد به 37 واحد رسید.

سرمست درباره هدفگذاری سال جاری نیز یادآور شد: امسال هم 38 واحد راکد را به مدار تولید باز می گردانیم که خوشبختانه 10 مورد از آن ها در سه ماه نخست امسال از رکود خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای 105 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در قم

تلاش برای 105 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در قم