مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-01سياسي

حتی یک صندوق رأی هم در تبریز ابطال نشده است


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: خبر ابطال 17 صندوق رأی در تبریز کذب است و با انتشار دهندگان اخبار جعلی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز گفت: خبر ابطال 17 صندوق رأی در تبریز کذب است و با انتشار دهندگان اخبار جعلی برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اعلام این خبر، گفت: تعداد 160 صندوق حاوی آرای دستی با حضور هیأت نظارت بر انتخابات و نیز با دعوت از نمایندگان 23 نفر از نامزدهایی که به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شده اند، بازشماری گردید و آرای تمامی نامزدهای شرکت کننده در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز در این 160 صندوق بازشماری و صورتجلسه شد.

وی افزود: سه صندوق رأی گیری مکانیزه نیز به صورت تصادفی انتخاب و در حضور نمایندگان نامزدها، آرای داخل آن ها شمارش و با صورتجلسات مربوطه تطبیق داده شد که حتی یک مورد هم ناهمخوانی وجود نداشت.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تبریز با اشاره به اینکه موضوع انتخابات مربوط به حق تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان هست، گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به پخش اخبار کذب می کنند، هدفی جز تشویش اذهان عمومی و زیر سوال بردن انتخاب مردم ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی یک صندوق رأی هم در تبریز ابطال نشده است

حتی یک صندوق رأی هم در تبریز ابطال نشده است