مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-01اقتصادي

برخورد سلیقه ای مدیران دولتی با صنعتگران و تولیدکنندگان کرمانشاهی


رییس خانه صنعت و معدن کرمانشاه گفت: مدیران دولتی با صنعتگران و تولیدکنندگان کرمانشاهی سلیقه ای برخورد می کنند.

- ، جهانبخش شکری بعد از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز صنعت و معدن که در سالن جلسات خانه صنعت و معدن این استان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها صنعتگران و تولیدکنندگان استان کرمانشاه با سنگ اندازی کارشناسان ادارات دولتی روبرو هستند.

وی با انتقاد از قطعی های مکرر برق و افزایش چند برابری هزینه های گاز و برق واحدهای تولیدی و صنعتی این استان طی سال جاری، افزود: افزایش 6 برابری حامل های انرژی موجب خسارت های مادی و خرابی ماشین آلات و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده کالاها برای واحدهای تولیدی و صنعتی می شود.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اشاره به مشکلات عدیده ایجاد شده برای تولیدکنندگان و صنعتگران به دلیل قطعی های مکرر برق، تصریح کرد: این امر قدرت رقابت را از تولیدکنندگان کالاهای صادراتی در بازارهای خارج از کشور می گیرد.

شکری با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی برای واحدهای صنعتی بازنگری کند، بیان کرد: بالا بودن قیمت تمام شده کالاها، تولید را برای تولیدکنندگان غیرقابل توجیه می کند و در نتیجه موجب تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سلیقه ای مدیران دولتی با صنعتگران و تولیدکنندگان کرمانشاهی

برخورد سلیقه ای مدیران دولتی با صنعتگران و تولیدکنندگان کرمانشاهی